Ren lycka

Om man tillhör dom kvinnor som vill ha snygga rejäla hållbara skor så får man leta i dom dyrare skobutikerna. Men det är sällan det finns bekväma. Inte liknande det som finns för herrarna. En rejäl sko i riktigt skinn.
Oftast är det fejk och det är en massa krusiduller på. Så därför satt jag på ebay igår och tittade runt. Letar man då bland vintage så är ju utbudet väldit begränsat i storlekar. Man jag hittade ett klick  =))  det va i min störrelse och jag är så sörens glad.  Har ett par boots också som jag hittade men den går inte ut förrän om 3 dagar så jag får ge mig till tåls.....

Hittade även 2 halsdukar i riktig cashmere. En röd och en orange som ska bäras samtidigt. Den bästa färgkombinationen  =)))



Kommentarer

Postat av: grillen

hur var det nu? vi har väl samma storlek så jag kan ju ta dem när jag besöker dig?

Du ringer ju inte förrän man har kört en timme ändå o då är det för sent,för jag vänder inte.Kram

2010-09-21 @ 17:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0