Uthyres

Var uppe väldigt tidigt på toa idag och när jag kom tillbaka till sovrummet slog en djävulusisk stank emot mig. Lovis är fortfarande kass i magen men så jävla kass trodde jag inte man kunde vara. I alla fall inte om man var vid liv. Troligtvis om man ruttnar.
Vi har ändå fönstret öppet dygnet runt. Kom fram till att jag o Gosi inte sover på nätterna nu längre. Vi är medvetslösa.

Men så slog det mig. Man kan ju hyra ut sovrummet till Bandidos eller Hells Angels. Så asar dom dit töddarna och utövar utpressning på dom. Det tar inte lång stund förrän alla erkänner vad som helst bara för att få komma ut. Fan mä pengar vi kommer att tjäna på detta.

På tal om hennes dåliga mage så koktes det ris och torsk idag. Till Lovis men Stumpi fick också lite torsk i sin mat. Då blev det plötsligt nått jävla familjeråd här. Dom krävde kokt torsk varje dag. Eftersom dom (2 hundar o 2 katter) var 4 mot oss 2 så skulle det gå igenom.....HAHA...HA!!......In your dreams.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0