På G!!

Först o främst så va jag på jakt efter en lampa. Har av någon anledning fått in i skallen att jag ska ha en kristallkrona. Så det är vad jag har letat efter. Tills idag. Den liksom bara hängde där. Messade bild till Ville på den o en annan. Klok som han är så valde han rätt =) annars hade jag ju ändå valt den men det känns bättre.
Den är inte på plats på långa vägar så den får ni ingen bild på just nu. Utan nu gäller det mitt andra fynd. En soffa  =)  Hittade en först utanför Ystad för 3500. Den var hyfsad. Jag söker på skinn på blocket för jag ska ju ha skinn. Men av någon anledning så sökte jag på hörnsoffa idag och fick upp en som kallades mocka. Det var den vi ville ha. Jag fick den för 1000 kr.
Nu har jag tvättat den och smort in den som dom gör i programmet Rent hus  =)  Den är mörk nu av den anledningen. Den får gärna förbli på det viset, men det märker vi i morgon =)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0