Måndag =)

Det e ju fan va tiden rinner iväg. Det märks ganska mycke när man skriver in varje måndag. Nu e det dags igen.
Idag ville jag absolut inte väga mig. Var på kalas i lördags och tryckte in mer än lovligt. Lyckades även trycka en ett helnöt i fredags. På 200 gram  =(
Men, men........minus 7 hg blev det ändå. Så in alles 8.9 kg. Det är inte fy skam även om det går lite saktare än jag tänkt från början. Men å andra sidan så har jag ju unnat mig lite gott osso.
Villes våg stod helt still och han tycker de e piss. Han slapp i o för sig betala böter men ändå.......

Idag ska jag iväg och fixa tapeter. Ska kolla Bauhuse och har dom inga så åker jag in o beställer dom dyra rackarna. Dom ska ju ändå sitta i minst 10 år så jag vill gärna ha något man kan glo på utan att få ångest.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0