Jävla priser

Är runt på massa olika ställen och letar efter tapeter till vardagsrummet. Hittade egentligen på första stället jag var på men dom ville ha 425 per rulle. Helt jävla vansinnigt. Så jag for vidare och vidare. Men ALLA tar exakt samma pris. Va fan e det om? Varför vill ingen sälja billiga tapeter?
Vi har ju samma problem som i dom andra rummen mä ojämnheter så det måste vara en kraftig tapet. Man kan även klä med nått skit först och sen tapetsera med annan billig tapet men summa sumarium blir det ju detsamma men mindre jobb.
Det finns även en ny variant på struktutapet. Det var ganska fint. Olika mönster som gjorde att färgen blev i olika nyanser. Fint om man liksom ska ha samma på alla väggarna. Men det ska inte vi. Det blir en fondvägg och 3 andra. Ska ju gnälla lite till...........det är en beställningstapet så OM jag beställer en rulle för mycke får jag inte lämna tillbaka den. Blir det en för lite e det tråkigt satan att vänta in en rulle till. Tapeten har mönsterpassning så klart o då blir det mer svinn   =( 

Jag försöker verkligen hitta någon annan men det verkar svårt......


PS: Längtar till London  =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0