Handlat

Nu har jag köpt him vad som behövs för att få ordning på rummet. Hittade tapeter på Bauhaus, under halva priset jämfört med dom tidigare. Inte lika snygga men jag kan leva med dessa. Ville också. Sen var det ett golv vi skulle komma överens om. Där blev det lite svårare. Men efter mycke om o men hitta vi ett...................då va det så klart slut  =( 
Så det blev andrahandsvalet i stället. Sen underlägg eller va det heter o såg o grej. In alles 5800. Det tyckte jag var snorbillit.

Hittade även ett bord med 6 stolar på blocket idag. Hade hittat ett tidigare jag mailat på men dom svarade inte. Det ja hitta idag var 3500 billigare än det först. Inte så jävla fint men detta gillade jag. 2000 för ett gammalt ekbord med 6 skinnklädda stolar. Ska hämtas på lördag  =) 


Nu ska ja jaga rätt på ett hörnsoffa i skinn. Allra helst vill jag ha en i mörk brun, men vi får se va vi hittar. Det är ingen brådska. Har ju inte fått rummet klart än.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0