Förbannad lögn

Dom som tror sig veta ett o annat säger att OM man minskar matintaget så drar magsäcken ihop sig. Det är en FÖRBANNAD LÖGN!!!!
Igår var hela familjen samlad och skulle äta en god middag bestående av tocke, mjölig god potatis, underbar sås, gelé och grönsaker. Det är första gången sen jul jag blir mätt.......Men det krävdes samtidigt en enorm mängd mat. Det var dock inget mosande av potatis för att få upp sista såsen och sånt svineri. Jag var tillbaka på ruta ett. Det var inget jag tvingade i mig utan platsen fanns utan problem. Hur jävla lång tid tar det innan den krymper??? Nån som vet??

På grund av det så visade ju vågen upp 6 hg........fast det var fan i mig värt det  =)

Så, 100 spänn i böter och så tar vi nya tag igen....

Ville gick ner ett kilo *snyft*

Kommentarer

Postat av: Fjällbruden

Det är bara att bryta ihop och komma igen!

Kör hårt!

2010-03-22 @ 16:45:44
URL: http://fjallbrudenn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0