Jamen va fan!!!!

Va fan har hänt? Det mördas ju till höger och vänster som om alla har blitt galna.
När det hände i  Landskrona tog det hus i helvete på Facebook och jag vet inte hur många grupper som startades. Dom flesta var ett blint raser över förövaren och bilder lades ut och inläggen från medlemarna var hemska att läsa. Det var även en hel del grupper för att visa stödet till den döda och hennes familj.

Nu har något liknande hänt igen. Denna gång i Halmstad. En 21-åring som dödat en 73-årig kvinna. Troligtvis är pojken svensk för inget annat har ju stått. Inte en enda grupp om vare sig hat för att pojken gjort vad han gjort eller medlidande för dom efterlevande. Eller är det för att det är ok att svenskar dödar våra äldre damer??? Kan det kanske va så att 73-åriga Elsie inte var värd bättre??
Jag tror att OM det skulle hända mig skulle jag skita fullständigt i om det var en svensk eller invandrare som gjort det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0