Viktklubben

Alla sätt är bra utom dom dåliga har jag hört. För att gå ner i vikt tror jag faktiskt inte det spelar någon större roll vilken av alla jävla idiotdieter man följer. Bara man följer den.
Jag trodde/tror mycket på LCHF just för att jag gillade att slippa väga maten och att OM jag var väldigt hungrig åt mer. Älskar den maten mer än grönsaker så det gjorde väl sitt till.
Sen har vi då Gosi. Han är väldigt fettskrämd så han körde precis tvärtom. Det blir jobbigt i längden att laga nästan 2 olika middagar.
Så strax efter jul gick vi båda med i viktklubben. Där skriver man in minsta lilla grej man stoppar i flabben. Eftersom Ville är större än mig ( tro det eller ej) så ska han äta lite mer.
Var o en tar hand om frukost o lunch, sen lagar jag middagen   =)

Väger in varje måndag o mäter en gång i månaden. Båda längtar tills i morgon. hahahahahahha  har vi inte gått ner nått tar det väl inte många dar tills man sitter o svär som vanligt.......det funkar ju för fan inte ändå!!!
Resterna efter jul tvingade vi i Harri  =)

Kommentarer

Postat av: dorthe johansson

Hahahahahah stackars Harri,då måste han oxå gå med i viktklubb snart.Kram

2010-01-04 @ 11:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0