Jippi

Var fan blir tiden av??? Nu e det ännu en måndag och denna gången vill vi båda skippa invägningen och fuska  =)  Men vi är ju mogna vuxna ansvarsfulla personer så vi steg med vånda upp på vågjävlen.......Bägge hade gått ner. Jag 1.2 kg o det gör in alles minus 7.1 kg. Vet inte Villes exakta men in alles har han gått ner lite mer än 12 kg.
Helt ärligt är det inte roligt. Gårdagens middag bestod av bl a 150 gram mager, smaklös nötfärs som blev en köttisåsen. Till det kokade vi vars 70 gram pasta. 70 gram!!!!  Det är ett hån. Jag längtar så efter att få äta en rejäl måltid där jag blir mätt. Men, men, vår tid kommer väl  =)

Sen ang hallen. Golvet blev lagt i går, superfint. Men det är i hallen som i alla andra rum. Det är snitt o vingt och kablar o rör över allt. Men Ville fixade det utan damp  =)  Nu väntar vi bara på att listerna ska torka och sen komma på plats. Möblerna fick jag ihop igår och jag vill gärna ha in dom i hallen på studs.
Denna röra gör en ju väldid deppi. Hur fan ska det bli när vardagsrummet ska göras i ordning? Hua mig......det vågar ja knappt tänka på...ett rum i taget.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0