God fortsättning

I går hade vi en alldeles underbar dag. Ungarna kom på lille julafton och vi åt gott, såg film o spelade spel. Julafton följde i samma spår. Varför ska man tvunget äta så sörens mycket?
Jag fick många fina julklappar så jag har nog varit snäll någon gång under året.

Nu skall jag återkomma med slutresultatet på mina kalendrar. Jag vann på alla 10. Nu vill jag så klart veta om här e någon annan som är med där och har öppnat deras kalendrar. Min slutsumma blav 5600 att använda hos dom. Och jag har väldigt svårt att tro att alla deras kunder har en sån utdelning. Inte ens om dom skulle få mina vinsten på varje så är det ju 500 per skalle. Det kan väl ändå inte stämma?

Kommentarer

Postat av: Anders Larsson

Hej! Jag hade också tur på mina kalendrar, hade tio st

och fick ihop 5900kr vilket verkar otroligt. Men sen kommer en sak, skulle få besked den 5/01 per mail men har inte fått något svar från DTF. Man kan ju hoppas att få sin vinst, för det tycker jag var min bästa julklapp.

2011-01-05 @ 21:43:09
Postat av: Anders

Hej igen...ingen klump summa...nä man skulle beställa tio resor innan den 26/2 ..hallå...blir kanske en resa...................så var det med det....ha de bra

2011-01-18 @ 16:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0