Reklam

Nu har jag blitt en av dom modiga. Läste häromdagen att skatteverket håller ögonen på dom stora bloggarna och deras gåvor dom gör reklam för. Helt rätt!! Bara på dom!!!  Trots det ska jag nu göra reklam för min favvisbutik i Malmö. Stof & stil. Har precis andvänt ett av deras mönster igen och man blir så glad. Efter många år av ritande efter jävligt röria Burdamönster eller klippta från Stil eller liknande köper jag numera ett mönster i vad jag tror är min storlek (inte alltid rätt) och mönsterdelarna är inte i tunnt papper utan i något filtliknande material. Återvinns gång på gång (om man inte blir smal).

Sitter och letar efter en provdocka men det va ju alldeles va dom va dyra. En ny går på ca 1900 på nämnda ställe (ni får gärna ge mig en för denna enorma reklam) och en begagnag för 1400. Tål att tänkas på. Fan va roligt att bara sy upp något som man slipper trä över skallen full mä nålar.

Så ja, nu har jag verkligen satt min själv i rampljuset men man måste våga för att vinna  =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0