Jeans

Jag har sen urminnes tider varit en jeanstjej. Säger man förresten de i min ålder? Heter det så överhuvud taget idag? Skit samma..........I alla fall. Nu är det modernt med jeans igen i alla dess former och jag njuter. Inte direkt av dagens jeans utan mer för att min gamla Levis jeansjacka e poppis =)
SKillanden på då o nu är kvaliten på tyget. Det mesta idag är mest stretch, i alla fall till oss tjejer. Det är inte jeans. Inte leggings som ska likna jeans heller. Va e det för påhitt??

Nu har ja vatt på ovanvåningen o dratt fram alla mina jeanslappar. På nått vis i världen ska jag få ihop det till en armlös klänning.  Den största delen är mitt gamla överkast jag sydde av jeans.  Samma osm jag gjorde min dramaten av för er som hängt med ett tag.

I morgon ska jag fara runt på bl a Loppan o leta mer jeanstyg. Har faktiskt ett par gamla Levis jag köpte 1978. Dom är så jävla snygga. Men dom näns jag ju inte klippa sönder. Det kommer kanske en dag då dom passar igen......Efter salmonella ett halvår eller nått =)

Kommentarer

Postat av: grillen

hoppas att du har donerat din hjärna till forskning när den tiden kommer,för jag känner fanimej ingen som har så häftig fantasi som du.hahahahahhahaha du e bara så härlig

2010-04-06 @ 14:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0