Checkat in

Jag tillhör inte dom mest beresta i vårt umgänge men en o annan gång har jag stuckit iväg. Den 14 april sticker jag iväg till London och det ser jag verkligen fram emot. Flyg och hotell är bokat var för sig och nu kommer den biten som gör att jag är lite orolig. Jag har ingen biljett. Jag ska ta eget ansvar.
Har precis checkat in på flyget och sparat mitt BoardingPass som sen ska skrivas ut och tas med. Jag brukar inte glömma saker o ting men jag är ju ingen ungdom längre. Förr i tiden så fick man hem biljetter med posten. Där stod precis alla uppgifter man vill ha och lite till.

En annan grej som bevisar min okunskap är att jag vid bokningen även bokade för en resväska. Jag trodde i min enfald att man hade det med sig. Om inte annat så för att asa him allt man handlat. Efter att hånskratten lagt sig så förstod jag ju att man bara hade ett handbagage  =)  Snopet men va fan!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0