Lyxhustru =)

Jag började med en gång att skämma bort Ville va gäller maten här. Jag lagade glatt varenda måltid till oss........Sen kom Anna Anka och vände upp och ner på tillvaron.
Man behöver alltså inte göra ett skit. Det lät ju för jävla bra. Så idag fick Ville laga maten.

Han hittade ett recept på thailänsk soppa och gick igång. När jag granskade receptet var det bara vätska och 3 morötter. Det blir man ju inte så mätt på så han la i 2 kycklingbröst och slängde även i en halv habanero. DET skulle han inte gjort. Starkt som satan blev det. Svetten bara rann av honom  =) 

Misstänker starkt att han gjorde så för att jag skulle ta tillbaka mina uppgifter som kvinna......och han har rätt. Det kommer jag att göra. Ordningen återställd. Jag lagar maten och han diskar  =)

Kommentarer

Postat av: pia

Du har väl inte missat vad "Anka" mer tyckte hörde till en kvinnans plikt? L

2009-09-23 @ 19:11:27
Postat av: Libbe

Hahahaha, ja eller hur.....det hade nog Gosi gillat men det har han inte råd med =)

2009-09-24 @ 17:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0