Första smakprovet

Här kommer dom första bilderna på sovrummet. Många detaljer återstår. Ska ha en vit sängram med vita sängbord, sängöverkast, gardiner, min texta ovanför sängen som bara väntar på att komma upp  =) 
Lapptäcket på medersta bilden är sytt av min morbros fru Elisabeth från Danmark. Tack för det

Det var så himla skönt att gå på dass utan att ha en hönsatrappa att ta sig ner för. Speciellt om man e uppe o ränner mitt i natten.

Idag ska vi flytta sängen som e där uppe till vårt gamla sovrum så det rummet sen blir tomt. Dit ska mina möbler för att bli ett syrum. Ska även spackla skarvarna i listerna. Tillika har vi en fin sensommardag så man får väl passa på att va ute en stund osso  =)


Kommentarer

Postat av: grillen

jäkla snyggt sovrum.precis min smak.själv har jag tapeterna sen nåt år tillbaka men de e kvar på rullen,hehe.Glad att du är tillbaka.Stooooooor kram från mig o snyggingen(hunden alltså inte gubben)

2009-09-14 @ 14:02:53
Postat av: Libbe

Misstänkte aldrig att du menade gubben hahahaha

2009-09-14 @ 14:44:41
Postat av: Den starke men osso den snygge

Fint

2009-09-14 @ 18:26:18
Postat av: Syster Eva

Verkligen trevligt att du är tillbaka. Vi måste ju vara uppdaterade i ert arbete.

Mycket snyggt!!



(Den starke men också den snygge - är det han i Strandbaden???)

2009-09-14 @ 19:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0