Att vara impulsiv

Jag kan vara mycket impulsiv. Ibland är det bra o ibland ganska dåligt. Fick en lapp från Jotex häromdan att jag skulle få 50% rabatt på valfri vara. Just då var de inget jag la på minnet men igår dök det upp igen. Jag behöver ju en matta. Den ska va i datarummet som är nästa rum på tur  =)

In på hemsidan och kollade runt och hittade en stooooor fin. 160x230 cm blev 473 kr.
Senare pratade jag med syster Eva på msn. Visade glatt henne mitt fynd. Fin tyckte hon men ett jävla dammsugande i o mä att den e svart.
Satan osso. Så jävla typiskt mig att inte tänka på sånt. 3 katter o en hund lämnar sina spår. Så ja erkände för Ville att jag köpt en svart matta och va det skulle innebära av dammsugning. Satt med böjt huvud för att ta emot anklagelserna. Men då sa han bara: Har man 3 katter och en hund får man ju ändå dammsuga hela tiden  =)

Fan va gulllit sagt.......


Kommentarer

Postat av: Syster Eva

Problemet är ju löst; Ville dammsuger hela tiden.

2009-09-09 @ 18:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0