Torka

Det har hänt så vansinnigt lite i mitt liv att jag inte ens har haft fantasi nog att ljuga ihop något. Det blir ju lätt så när man går och väntar o väntar o väntar............på trähelvetet som ska torka. Det har nu legat i 1½ vecka. 2½ kvar  =(

Ville har snöat in på nått nytt. Av någon anledning har jag följt Bondesöker fru denna gång. Mest för att jag var nyfiken på hur en kille kunda vara utan tjej i ca 25 år. Han såg ju inte sååååååååå pissenödig ut. Nu fattar jag varför. Han är ju så förbannat pinsam och korkad. "Va känner du för mig då?" Det är väl ungefär va han lyckas klämma ur sig. Sen är det bara tyst. Har man då inget annat att säga så får man väl hångla, jävla svinet......Men i alla fall. Ville har suttit med mig när jag har glott och nu går han bara runt och frågar "va känner du för mig då?" Med samma bonnia jävla röst  =)

Nu har jag bara hittat en länk på aftonbladet, hoppas ni ger er tid att titta  =)  Bilden är klickbar




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0