Lyxigt

Jag är en stor älskare av glas och rött glas i synnerhet. Igår for vi ut till ett bra ställe just för glas. Nämnligen i Höganäs. Skulle köpa lite presenter och något annat litet ärende.
Hittade en stor (liten) vas i rött glas. En Orrefors Squeeze. Priset nu var 499 tidigare 1900. Fanns en storasyster också för 699 med ett tidigarepris på 2500. Jag velade väldigt länge, först om jag verkligen skulle ha den och sen när väl det var bestämt så vilken storlek jag skulle ha.

Det blev den lilla. Den ska alltid stå framme och aldrig i helvete att den kommer att användas som vas med vatten och annat skit i  =)


Kommentarer

Postat av: gunsan

kommentar om din söndagsmiddag är det inte svårt att skära o skiva upp burken haaaaaaaaaahaaaaaaa

2009-10-24 @ 18:09:03
Postat av: grillen

Guuuuuuuuuud vad tjusiga.Hoppas jag får dricka ur dem nån gång.Kram

2009-10-24 @ 19:14:10
Postat av: grillen

Guuuuuuuuuud vad tjusiga.Hoppas jag får dricka ur dem nån gång.Kram

2009-10-24 @ 19:17:36
Postat av: Libbe

Alltså!!!! Va e det mä folk?? Den ena läser och ska gnälla över småsaker, den andra kan inte läsa och tror att man dricker ur en vas??? Va e det för läsare jag har??? Skärpning nu mä er hahahahaha

2009-10-25 @ 09:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0