Long time..............

Nu har ja visst slarvat ett tag. Har befunnit mig utomlands, doch bara över dan men ändå  =)  Stack ner till Tyskland med bror och ena systern i fredags. Sören va det blev dyrt. Har nog aldrig handlat så mycket nån gång. Nu handlade jag förvisso till några andra osso men ändå  =)

Helgen har varit lugn. Va runt och shoppade lite i lördags. Bl a ett par skor från Nike till mig. Dom invigdes idag på en 2 timmar lång runda i skogen. Dödens trött e jag efter det. Där va en himla massa hjortar eller va det nu är får nått. Och en hel del vildsvin, men dom hörde vi bara som väl var.

Idag köpte jag Nintendo Wii. Ska börja träna där i stället  =)  det låter ju mycke roligare. Dom jag känner som har en tycker det är roligt. Så vi får väl se........ska bara få den inkopplad först


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0