Helt underbart

Det är nått speciellt att vandra runt bland alla dyra saker på slottets mark. Vi fick hålla oss i uthusen. Men det gör inget. Det var mycke mat att provsmaka. Dyrt satan alltihopa men Gosi köpte knäckebröd i alla fall. Själv hittade jag en varm o go mössa. Fattar egentligen inte varför jag gör besväret att prova framför en spegel när allt ser för jävligt ut på min skalle, men jag kan ju inte gå runt o frysa bara för det.
Drog några lotter osso coh lyckades vinna 2 lååååånga handstöpta ljus som aldrig kommer att tändas.
Vi åt faktiskt osso. Vars en strömmingsburgare. Första gången för Ville och det gick bra. Har har slutat mogna sig  =)

Nu e det snart nattadags. Ska upp tidigt som fan för att köra till Höganäs ännu en gång till loppis. Ville har tankat och lastat bilen åt mig......sötisen  =)

Sen på måndag ska ja upp tidigt satan igen. Då är det Ullared som gäller. Jag och Tjolinti har försökt ett par gånger nu och förhoppningvis kommer vi iväg denna gången.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0