Snåla hemska människa

Idag var jag ännu en runda i Höganäs för att bli av med allt matriellt överflöd. Det är ett par som också är där gång efter gång. Dom går runt och prutar skiten av alla och sen när det skall säljas därifrån så dras det inte av en krona.
Jag hittade en fin plastmatta där idag. Gubben hjälpte mig att hålla ut så jag såg hela längden men då ploppade det upp ett hål i mattan. Men inte en spänn drog han av.
Senare såg jag en äldra dam med mattan. Frågade då min svägerska som hade bord bredvid dom om priset. Damen ville gå ner till 175 kr men det gick bannemig inte. 200 var priset. Trots att han visste om hålet.

Hur i hela fridens namn kan man göra skit för sig för 25 spänn om man återkommer varenda gång det är loppis??

Annars gick det dåligt. Var mycke lite folk. Men min gamla granne var där o tittade till mig  =)

Sen lite uppdatering ang bilen............................Den står fortfarande i Eslöv. Nycklarna är fortfarande borta med puste  =(  
Ibland får jag för mig att ringa ner och säga att jag inte ska ha den,men jag vill ju det och jag har betalt handpeng på den. Jag brukar kolla på blocket på en likadan och denna e likson bäst till det priset. Finns den i Helsingborg med fläkten på fullt ös till samma pris och den finns en i Falkenberg tror jag det var för nästan 20 000 mer. Förvisso mindre mil o sånt men ändå. Dom andra har inget drag och det är ju ett krav.

Så hoppas ni håller tummen att jag snart får den för snart är det inköp av garderober på Ikea ju  =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0