Ganska skoj faktiskt

Jag är mä på facebook av någon anledning jag inte riktigt har fått kläm på. Av någon ännu konstigare anledning ramlade jag in på Farm Ville och började bygga upp en bonnagård. Det tog mig en evinnerlig tid innan jag fick kläm på vad det gick ut på men jag förstår det nu.
Man har alltså en gård. Om man vill att den ska bli större så ska man ha X antal grannar. Man frågar då sina vänner och när dom inte räcker till så blir det drastiska åtgärder. Man kan t ex gå med i en grupp bland andra som också behöver grannar av samma anledning. Då blir man vän med dom. Spelar ingen roll var man bor.
Så, jag har nu en enorm massa vänner spridda äver hela världen i alla möjliga åldrar. En oskriver regel är att man inte är vänner på det viset mer än på gården.

Tills igår alltså. Man kan även chatta med dom vänner man har om dom är online. Det gjorde en tjej till mig............På engelska  =(  saken är ju den att jag har bara gått i grundskola och den slutade för 700 år sen så engelska är inte den bästa. Men vi fick ihop det i alla fall. Hon frågar var jag bor o jag frågar detsamma.
Hon bor i Egypten fick jag veta. Då sa jag att vi skall dit, till Hurghada. Då bor hon där  =)

Så när jag har bokat resan ( har hittat den, 14 dagar för 4100 per skalle) ska vi höras igen och hon ska visa mig alla små shoppingställe som e bra  =)
Det känns lite småskumt faktiskt, men va fan. Varken ja eller Ville känner nån därnere och ingen annan ska följa med oss och då kan det bli lite roligt att ha nån där. Hon skall även visa oss runt i Luxor  =)

Vill nån följa med oss på vår resa så hör av er.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0