Skiter i detta

Nu vet jag inte hur många gånger jag försökt få på foundation i skallen så att det ska se snyggt och naturligt ut. Jag har tatt bara det och jag har blandat ut det i handen med ansiktskräm och lik förbannat ser det för jävligt ut.

Ok, jag är litta rynki, där e en o annan grej som inte va där från början. MEN!!!!! Helt ärligt nu..........Om jag har fått en rynka för varje gott skratt genom åren så önskar jag att jag hade fler. Och varenda rynka som redan är där älskar jag för va den står för. Jag har hellre ett personligt ansikte, charm och ett leende på läpparna än ett stelt ansikte som ser ut som många andras. Jag är Flöbbo och det finns bara en av mig  =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0