Lite info om spikmattan

Nu har jag legat på spikmattan ett antal gånger. Helt ärligt gör det ont satan att lägga sig på den. Men av någon anledning somnar jag varje gång. Jag kan inte ligga på magen för jag får så sörens ont i ryggen men jag testade igår. Somnade och låg där i 25 minuter.
Idag skulle ja ta säte och låren. Man är ju som sagt var utan kläder och varje kvinna vet väl vilken del att kroppen man sätter sig på när man sätter sig........Just det!!!   Tänk er då att sätta er på en spikmatta  *snyft*   Man måste sätta sig innan man lägger sig ju och tvärtemot när man ska upp. Det var in i helvete kasst, men jag somnade där också. Nu ska ja tillbringa 2 stunder om dagen på den  =)

Sen måste ja ju berätta den stora händelsen  =)  Jag har köpt kosmetika. Ett bronsfärgat nagellack, en mascara och ögonskugga. Var inne på en foundation, men ja e ju inte glad för sånt trams i skallen så jag fick jättemånga tester av henne. Så nu skulla jag testa men fy fan va man ser ut. Aldrig mer att jag ska använda sånt skit. Jag är litta rynki men va fan, ja e snart 50 år!!  Ska ja se ut som en barnarumpa i skallen då? Jävlit skum färg osso. Även om hon testade vad som passade mig.
Nä tacka vet ja att vrida kinden ett par varv så man blir lite rosig o fin   =)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Ett annat litet tips för rosiga kinder badda med brännässlor.

2009-05-06 @ 20:17:49
Postat av: Libbe

Brännässlor är inte lika bra. Dom kliar, gör förvisso att rodnaden stannar längre, men det är fläckvis beroende på att det är utslag. Annars tack.



Libbe

2009-05-07 @ 09:33:14
URL: http://libbes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0