Ja vill osso

Igår var vi med Anna o David i Eslöv. David skulle hoppa fallskärm för första gången i sitt liv. Alla på stället var mycket trvliga, inte bara mot honom utan mot oss alla. Han blev klädd efter konstens alla regler och fick förklarat för sig hur han skulle bära sig åt. Det är David som e främst på bilderna.

Att komma så långt som att få hoppa själv gick på en del, ca 10 000 för själva kursen, sen gick en fallskärm på ca 15 000. Men sen kostade hoppen bara ca 180 kr. Billigt tyckte jag, men han sa att dom hoppade ca 15 gånger per helg och då for det så klart iväg.

Jag var helt ärligt lite sugen på att önska mig ett hopp när jag fyller 50.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0