Ja e som ny

Det va ju alldeles va di kan hitta på till oss fruntimmer för att vi ska bli fina. Idag har jag legat nerbädda och fått ögonfransar och ögonbryn färgat samt plockat ögonbryn. Nu kommer jag ihåg varför jag en gång slutade med det. Ont satan gör det ju. Men ja kunde inte ligga där o böla som en påg. I vilket fall som helst så e ja nu en snygg tös som även spenderade en förmögenhet på ett läppglans med träkork som är bra för naturen.........E de inte för jävla bra??? Skippa hela skiten mä smink o grej så e det nog bättre för naturen  =)

Men men, de e ju första gången jag gifter bort ett av mina barn. Men jag vill gärna att alla ni andra syskonbarn som är i den åldern att passa på att gifta sig nu innan datumen på mitt smink går ut. Annars lovar jag komma som en grå jävla mus på era bröllop  =)

Kommentarer

Postat av: Matilda

Haha då får jag väl fria ikväll då :) "Vill du gifta dig med mig fast vi bara har setts i några månader? Min moster har nämnligen bäst före datum på sitt smink"

2009-05-14 @ 10:20:41
Postat av: Fjällbruden

Ja, ska man vara fin får man lida pin, DET HAR I ALLA FALL JAG FÅTT ERFARA!!

Ha en bra afton!

/ Fjällbruden

2009-05-14 @ 16:40:45
URL: http://fjallbrudenn.blogspot.com
Postat av: Libbe

Lilla Matilda, det är väl en anledning lika god som någon annan =) Nu har du i alla fall något att skylla på och slipper dra in en massa romantiskt dravel hahahahahaha

2009-05-15 @ 08:21:57
URL: http://libbes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0