Familjen Molina Andersson

Så blev det då äntligen bröllop igår. Var uppe tidigt och fixade och donade i MAlmö. Sen blev det kyrka. Emil ledde fram Anna till David och då började jag böla för första gången, hulkade till igen när jag såg att David torkade bort tårarna. Det var så himla vackert. Dom var så himla vackra.

Maten var god. Vissa hade fått en liten lapp där dom fick ett uppgrag att göra. Min syster som satt brevid mig skulle möblera om våra glas. Helt ärligt blev ja mycke irriterad på henne för hon var jävligt envis  =)

Festen blev också lyckad. Trots fri bar så blev ingen full. Även om en blev anklagad för det  =)  det va ganska kul faktiskt.Det dansades och lektes. Helt ärligt skulle jag ha velat hoppa över den delen innan vi började men det var roligt som sören.

MAn va i par och fick ett djurljud tilldelat sig. Sen fick sdom en ögonbindel, blev snyrrade 5 varv och sen var det 10 pers som gick runt på golvet och lät som djur och skulle hitta sin kompis. Fy fan va det lät  =) Jävligt roligt......

Nu ska få ta del av en del bilder....Här kommer Emil och Anna i en Exalibur


Här är dom precis blivit man och hustru

Första champangen

Första skålen i lokalen.....


Så ja.....nu blir det inte mer   =)

Kommentarer

Postat av: Fjällbruden

Dom är jättevackra båda två! Lycka till önskar jag till brudparet!

/ Fjällbruden

2009-05-19 @ 07:27:08
URL: http://fjallbrudenn.blogspot.com
Postat av: gunsan

så fina dom är grattis till dig med en så snygg dotter o svärson jag o jocke har precis tittat på bilderna han hälsar

2009-05-19 @ 17:54:50
Postat av: Ramona

Ser ut att varit ett mycket trevligt bröllop =)

2009-05-29 @ 00:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0