Drömmer trots jag är vaken

I bland kan man verkligen gå igång o drömma sig långt långt bort. Jag är mitt i det nu. Det senaste är en husbil. Men det har jag pratat om förr. Nu när jag tänker så måste jag erkänna att alla hästar inte är hemma. För när jag sitter och kollar så har jag några fasta önskemål och av nån märklig jävla anledning ska det vara minst 5 bäddar. Om jag ska va ärlig är det så klart för att jag vill ha ungarna med mig. Det var väl storslaget av mig att erkänna. Jag vet ju för fan att dom inte vill åka med oss lika lite som jag skulle hängt med mor o far.
Något jag kan reta mig på när man sitter på blocket o rotar runt är att så många ger fan i att ha bilder på vagnen. Ännu fler skippar bilder på inredningen. Klart som fan man vill se hur den ser ut där ju. Jag kan förvisso klä om dynor o byta gardiner, men ja vill inte ha nått skabbit.

Om jag ska vara en ordentlig flicka så ska jag lägga ner energi på att hitta en som inte e så lång. Den ska gå billigt på båtar o broar. Det räcker med 4 bäddar om någon skulle vilja följa med.

Sen när den e i hamn så kan jag tänka mig att åka över till Skottland och köra runt. Gärna stanna till på många av deras pubar. Det är inte fel att köra runt i Frankrike för vinprovning. Eller uppåt landet över jul o nyår så man kanske får se lite snö. Varför inte en shoppingtur till Polen. Det är ju snorbilligt där  =)

Vet någon var man kan hitta snygga träningsdräkter mä resår under skånken? Så snygga som förr mä revär längs benen. Jag tycker nog att Ville o ja borde ha liadana  =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0