Balkongen

Idag har jag varit iväg och köpt palargonior till balkongen. Har sått en hel del själv, bland annat ringblommor i rött, gult och brandgult. Det ser lite torftigt ut just nu men det växer till sig himla snabbt. Sen blir det till att vanna o vanna hela sommaren. Men de gör inget.
När jag var i Helsingör i fredags stod jag o drog i små ljuslyktor som va himla söta men visste inte var jag skulle ha dom, förrän jag var på väg hem så klart........Men jag hittade en annan på City Gross idag. Mycket större som kräver dyra jävla blockljus.
Köpte i stället gravljus. Brinner i 4,5 dygn och kostar 13 spänn  =)  Man kan ta av den där platsburken det är i =)

Även invigning av årets första grillning.....supergott!!!!

Nu får ni dom torftiga bilderna och nya när det grönskar ordentligt









Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0