Äntligen......

I morse gjorde jag mig redo för att ta bussen till Väla. Löste biljett och gled iväg. Halvvägs ångrade jag mig och tog istället båten över till Helsingör. Förvisso dyrt satan nu med vår kurs men helt underbart i detta vädret.
Jag gick in i varenda butik som sålde damkläder och det mesta var i vitt eller svart. Just dom 2 förgerna jag inte får ha. Men efter mycket letande och provande så hittade jag den.
Bilderna gör den inte rättvisa men den e i sladdrit mjukt tyg. Sjalen piffar upp samt smyckena om dom nu hinner hit. Så håll gärna tummen.  Vet att det inte e samma färg på stenarna i smyckena men jag koppas dom går ihop annar får ja bara välja ett av det. hahahahaha jaja...ja gör mitt bästa i alla fall





Kommentarer

Postat av: Matilda

Jätte fint!!

2009-05-04 @ 10:42:46
Postat av: Fjällbruden

Du kommer att bli jättefin!

/Fjällbruden

2009-05-04 @ 17:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0