Älskar Grannar

Kommer jag bara ihåg det så måste jag se grannar på tv3. Älskar deras intriger där den ena är mer korkad än den andra. Sist jag såg det så sa Achberg något jävligt bra som jag tycker alla ska ta efter.
Som programnamnet gör gällande handlar det om folk som bor grannar och i dessa fall inte heller kommer överens, eller för att gå rakt på sak: Bråkar så in i helvete. Det mest korkade jag har sett handlade om ett pucko vs ett gäng andra boende. Puckot ägde typ en gård och det verkade som dom andra arrenderade tomt av denna. Han var en persom som verkligen letade fel och  det var mycket väsen. Efter ett tag bestämde han sig för att sälja sitt boende och gjorde det bara med en liten klausul i kontraktet. Att han fick fortsätta att bråka!?

Sist handlade det också om en liten småsak som växt som satan. Då talade Achberg om för bägge att dom skulle behandla varandra med respektfull nonchalans.......Fint va!!!!
Det tycker jag man ska göra här också. Nu är det så jävla vanligt att man kräker o bär sig åt på personer man inte känner av någon konstig anledning jag inte riktigt begriper.
Gillar ni inte någon så nonchalera dom bara.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0