varför gör ja på detta viset?

Under mitt skrivbord har jag en papperskorg.  När jag har ett pappersark, stort som smått som ska kastas så skrynklar ja ihop det till en boll o slänger. Vilket tar jävligt mycke större plats än om jag antingen slängt det helt eller vikt ihop det ett par gånger.
Varje gång jag slänger en ny boll retar det mig men jag hinner glömma den irritationen innan nästa gång. Synd att man inte kan gå in och köra en defrag på skallen  ;)

På tal om Defrag så saknar jag den gamla då man hade alla kluster på skärmen och kunde följa upploppet kluster för kluster. Fast man hade ju inte så många på den tiden

Kommentarer

Postat av: Emma

Va?! Är det inte så det ser ut när man defragmenterar? Shit, jag har nog inte gjort det på 2000-talet!

2009-03-21 @ 20:33:37
Postat av: Libbe

Hahahahahahahaha detta va ju klart roligaste kommentaren på länge ;)

2009-03-21 @ 22:13:32
URL: http://libbes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0