Stressmoment...

Att sitta på tradera för att vakta en auktion är väldigt stressande. Speciellt om man verkligen har hittat en grej man tvunget skall ha men inte till vilket pris som helst. Nu hittade jag en lampa i glas. Ingen man hittar dagligen tyvärr.

Det är rätt konstigt det där med färger. Jag har mycke röda detaljer här hemma och skall nu blanda i brandgult glas. Därav lampan. Men när jag växte upp så var det snudd på olagligt att blanda dom färgerna. Det var ju till o med fult som fan. Samma med brunt och svart, det gick inte heller  ;)  Tur vi växte ifrån det...

Nu skall jag bara få hem lampan och sen hitta en snygg skärm till den... Anna som är helt utan smak tycker den e ful som stryk  hahahaha


Kommentarer

Postat av: gunsan

ja ja håller med Anna skitful du borde vekligen komma hem till min loga där finns massor med prylar ifrån 50 talet

2009-03-15 @ 15:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0