På banan igen

Så ja....nu har ja hittat en klänning till. Denna gången får ni inte se den. Skall bara säga att den är kornblå och det enda som krävs av mig är att bysten är större än magen. Då faller den som den skall   ;)
Det blir väl till att köpa upp ett lager inlägg på Lindex.

Jag har fått bud på den förra klänningen och när mina fina röda smycke kommer får dom också hamna där. Det går ju inte så bra ihop med det blå. Jävla tur man har tid till sånt här....men jag hatar verkligen att gå i affärer.

Kommentarer

Postat av: Therese

Nu ska det inte läsas på annat sätt än vad jag skrev: min opponering. Jag skriver även att jag är medveten om att det är är olika syn på detta. Om du ser det ur de äldres synvinkel är det positivt. Om jag ser det ur de yngres synvinkel som också besöker apoteket är det något jag står för. Min tanke är att skapa diskussion. Tack för din kommentar.

2009-03-11 @ 11:44:46
URL: http://missmaiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0