löst världsproblemet

Satt och snackade med Pia tidigare och kom in på våra magar. Dom är så klart större än dom borde. Henns var som min platt när man låg ner men det är ju inte många som ser det.
Vi tror dom flesta kvinnor som fått barn har detta problemet och problem är till för att lösas. Vilket jag nu gjort så klart.

Om man är smal när man ligger på rygg så är det inte magen det är fel på anser jag. Det är sättet att ta sig fram på. För att detta skall kunna funger i vardagen så behövs arm-skor. Det skulle inte vara så svårt att skaffa fram om man bara ville.

Nu är jag ingen bra tecknare men man kan i alla fall se vad jag menar. Arm-skon går i så fall från armbågen till handen  ;)  Hur det är att ta sig fram i denna ställning vet jag inte. Men det kan ju kvitta, man är smal  =)


Kommentarer

Postat av: Matilda

Men någonstans måste det väl ta vägen. Tänk om det hänger ner på ryggen då :S

2009-03-03 @ 10:28:47
Postat av: pia

ingen dålig bild alls, men brösten min kära syster de hade hamnat i armvecken om vi inte använder silicon förstås, men då vet i fan om det inte är bättre att lägga pengarna på en rejäl fettsugning?

2009-03-03 @ 13:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0