Imponera på vännerna

Det finns hur mycket som helst på nätet som man kan prenumerera på. Dagens horoskop, dagens recept, dagens roliga historia........också kan man som jag få dagens väder från Töreboda.
Nu kan ju någon, eller säkert alla, undra va i helvete det är bra för. Men tänk er att ni står i en kö på lokala ica. Ser ni det framför er? Bra.... framför er står 2 personer o pratar om hurvida som ska köra upp och hälsa på barn o barnbarn som råkar ha bosatt sig i Töreboda av alla ställe. 
Då vet jag att det är kallt som fan och snöstorm i Töreboda och talar om det för dom. Dom blir givetvis väldigt imponerade att lilla jag sitter innne med en sådan information och tror säkert at jag har koll på fler platser. Men det är då man låtsas ha glömt det viktigaste o lämnar kassakön en stund...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0