Hahahahaa

Jag brukar alltid gnälla på alla som tar sån sörens tid på sig för att göra sig i ordning.....Idag började jag. Jag har mer än 2 månader på mig.  Köpte en bodylotion idag som gör att man blir gyllenbrun och grann.

Så det blir torrborstning och smörjning ordentligt nu ett bra tag framöver. Är annars kass på det vintertid. Rakade till o mä benen...Var ska det sluta? Jag får kanske kontakt med kvinnan inom mig  ;)  Inte en dag försent i så fall. Kände av det innan idag också när jag letade handväska. Så många snygga det finns.....Synd bara att jag inte pallar bära dom. Men jag hittade i alla fall en i silver. Så levandes grannt att man blir tårögd.



Kommentarer

Postat av: ville

smygbantar du????

2009-03-12 @ 21:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0