Google translation

Jag skramlar runt en hel del på både ebay och tradera och har handlat mycket där. Just nu kollar jag runt lite på löshår. Jag lät ju mitt eget växa och i mina ögon har jag just nu skitlångt hår men det går inte att göra något åt det mer än att liksom ha det där.
Har kollat runt på massor av hemsidor och kommit fram till att jag ska ha clip-on. Det är ju en bra början. Sen fick ja googlat vidare för att hitta hyfsade priser. Hamnade till slut på tradera. Där var det vettigt. Finns många olika säljare och en hel del ickesvenska. Då kommer alltså anledningen till detta inlägg. Om man vill lägga ut auktioner på svenska tradera är det då inte all ide´ att skriva på svenska eller i absolut värsta fall på engelska??  Vill man skriva på svenska och inte behärskar det språket känner man väl någon som kan hjälpa till.
Va fan som helst utom Google!!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0