Gårdagen

Gårdagen blev faktiskt mycket hektisk. Först upp tidigt som sören och iväg på loppisen. Vilket jävla asande. Sen stod jag där från 7.30 till 12. Med en jävlit kass rygg som följd. Efter det körde ja hem och duchade och klädde om för at ta mig till Glumslöv för kalas och god middag. Tackar för den  =)   Tryckte även i mig en väldigt god tårta och en bit fläta. Jag får betala för det idag.......Men det var det värt.

Det var ganska skönt att träffas och för första gången kunna skratta riktigt gott efter all skit som hänt på sista tiden. Vi planerar även midsommarsemestern. Troligtvis stannar vi i landet för första gången. Göteborg låg på tapeten.  Jag ser verkligen fram emot Lisebergs nya Berg o dalbana.

Efter kalaset körde vi ner en sväng till Kalle. Tog med honom o Louise till CityGross för inköpsrunda.  Sen slängde vi bara av dom o vi kunde äntligen få komma hem  ;)

Idag är vårt föräldrahem i dagens tidning för försäljning. Känns konstigt när man ser det tryckt på papper. Nu är de på riktigt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0