Dagens fynd.....

Idag har ju rännt och har fler ärenden. Först började jag på ica för att köpa frimärke. Då låg sam vanligt mitt visakort hemma. Tillbaka och iväg en runda till. Då fick jag även mä alla petflaskor.
Sen rände jag bort på Loppan ett varv och gjorde fynd. Hittade ett syskåp. Skitfint och bara 200 spänn. Hittade även en jungfru utan glas men jag har ett extra hemma. Det fick jag gratis.

Sen skulle jag varit in om banken och betalt en räkning men det får jag göra snart. Blev ju svinkass i ryggen av att bära hem skåpet. Fast det väger inte ett skit, bara otympligt.
När ja kommer hem igen skall ja fylla det snyggt o prydligt. Det blå är till saxar  =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0