Äntligen loppis

Jag har jagat ett loppisbord i blå hallen sedan november. Nu fick jag äntligen tag i ett och på lördag ger jag mig iväg med allt skit  ;) 
Alla diamanter skall också följa med. Hoppas verkligen att det går bra. Diamanterna passar ju till varenda person, dom vet bara inte om det än. Rosa till dotterns kalas...blandade färger till sonens kalas med sjörövartema.....silver till nyår, guld till bröllopsdagen.......röda och gröna till jul....ja var fan man nu vill ha dom  =)

Jag flörta mä Gosi o hans bil. Egentligen går det fortare för mig att gå dit än att köra, men jag kan ju inte bära så mycke. Hem går det däremot lättare. I samma byggnad håller Lions till och det som inte blir sålt kan man bara packa ihop och låta stå kvar så tar dom hand om det. För jag vill inte asa hem det igen. Jo diamanterna så klart.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0