Här e ja =)

Jag har varit frånvarande ett tag. Men bara själsligt som tur e....Kul att vara tillbaka och se att man är saknad. Tack Fjällbruden  ;)  du e en ängel.

Vad som också gjorde mig in i helvete glad är att min blogg har blivit nominerad till någon bloktävling där vinnarens blogg ges ut i bokform. Vet inte vem som anmält mig men vem det än är så TACK!!!!!!  Du får gärna träda fram osso...

Ska nu ärligt säga att denna nominering när den nu smyger sig in så känns det lite skumt......Min granne sa för ett tag sedan att det var så roligt att läsa min blogg och det värmde mitt hjärta. Men när jag efter det satte mig vid datorn för att skriva så kände jag liksom, va fan!!! nu måste jag ju va rolig!!!  Jag har ju inte utgått ifrån att vara rolig innan och nu var de på nått vis ett tvång.
Samma med nomineringen. Det är väl förhoppningsvis någon som gillat bloggen (tack igen) och nu känner jag pressen. Nu måste jag typ prestera nått. Som vaddå???

Något jag funderat på ett tag är vikten. Ännu mer sedan jag såg korten från bröllopet. Det är ju tragiskt hahaha MEN!!!  Alla vet väl vem Ulf Gustavsson och Sven Melander är??? Bägge har gått ner väldigt mycket i vikt och helt ärligt ( hahaha där kom det) så ser dom ju sjuka och eländiga ut nu. Jag ser utan att spela martyr eller nått ganska trist ut och hur fan skulle de då inte bli om man blev smal =)

Dög denna ursäkten???

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0