Vem fan bestämmer.........

Vem fan bestämmer priserna på maten?  Jag har gått på LCHF ganska länge med en hel del fusk.....men i alla fall. Igår förklarade jag ännu ett krig, denna gång med Nutrilett, det vore väl fan om fettet inte skulle försvinna. Nackdelen är bara att jag är in i helvete hungrig hela tiden. Tänkte då att man kunde äta ett mål på kvällen. En sallad eller nått lättare.
Var in på Ica och tittade runt i grönsaksdisken. Nu finns det ju bara påsar med färdi sallad. Inte ett salladshue så läng ja kunde se. En påse med 130 gram kostade 23 spänn!!!!!  Va e det för jävla påhitt?? 23 spänn för nått som bara är utfyllnad. Tillför inte ett skit. Mättar ännu mindre. För 23 kr kunde jag fått en fin kotlett eller nått annat som i alla fall fyllt buken en stund. JAg kunde fått många ägg till en omelett.........Så summa sumarium.....ja får gå hungrig  =(

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0