Tradit mä Gynning

Troligtvis lägger Gynning ner sin blogg. Man kan tycka vad man vill om henne men OM man nu inte gillar henne så varför i helvete går man in och läser hennes blogg och skriver en massa skit till henne och även hotar henne???
Hur jävla lågt får man sjunka? Jag vet många bloggar som jag tycker är skit. Mest modebloggar men även en del andra. JAg går inte tillbaka för att reta mig. Det får bara mig att må sämre . Det finns så många bra att det räcker att läsa dom.

Något som också retar mig till vansinne är när någon på sin blogg angriper någon annan person med namn där personen i fråga inte får en chans att försvara sig och där det även är en ren lögn som sprids. Hur i helvete kan man göra så???
Personen i fråga kan så klart lägga en kommentar men va fan spelar det för roll? Vem läser allas kommentarer?

Säger bara: Jävla subbor som gör så

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0