Jag är nygift

Jag har i dagarna gift mig med Brad Pitt. En helt underbar kille och ser ju ut som en gud  =)

Ok, ja ljög.  Men vad är det som säger att det är sanningen ni läser på andra ställe? Det finns inget lättare att att skriva en lögn. Det är till o med lättare än att uttala den. Bara för att man läser den hos någon som e rolig eller har många läsare är allt inte sant.

Det finns personer som klarar sitt uppehälle på att trycka ner andra. Har man själv ett vansinnigt lågt självförtroende och mår skit så hjälps man upp av att påpeka andras fel och brister. Har man oturen att umgås med trevliga prickar så va fan gör det att man drar till en vit lögn.
Om nu Kurt inte vill va med mig så är det ju ganska pinsamt att säga det till andra. Då är det lättare att slänga ur sig: Han har inte alla hemma det jävla puckot. Helt plötsligt blev man in i helvete rolig och Kurt den stackaren fick ingen chans att försvara sig.

Att ha ett sånt beteende tycker jag är jävligt sjukt. 

Det är en konst att vara rolig. Det finns otroligt många sorters humor. Men när någon blandar ihop humor och mobbing då är det inte ens torr humor

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0