Hej o hå o hopp

Jag har varit ganska strulig sista tiden och haft några av mina sämre dagar. Tankarna har rännt hit o dit och Ville har väl fått sig ett par kängor st 54.
Jag har tjatat och gnällt på den stackars pågen att sälja sitt skabbia jävla hus och flytta till Höganäs. För va fan kan va bättre än det???
Han är envisare än synden den pågen och stod på sig. Då var bollen helt plötsligt hos mig och mitt val var då antingen att bo kvar i Höganäs ensam eller bita i det sura äpplet och dra till Nyvång och ha Gosi. Så jag valde Gosi med en djävulusisk massa pekpinnar  =)
Jag har vatt där 2 nätter nu och är hemma om bara. I morgon ska jag säga upp lägenheten. Det känns lite som att dra undan mitt skyddsnät men jag måste våga för att vinna. Jag har ju bott där tidigare, den stora skillnaden är bara att nu slipper jag elda med bränne. Fy fan va skönt bara det.

I morgon ska renoveringen börja. Det blir sovrummet först. Ni ska få följa med på resan och se att av det västa skabbia hus kan det bli ett hemtrevlig boende bara man vill.

Kommentarer

Postat av: eva

Gud i himlariket!

Skaffa dig en bil om du ska bo i Nyvång.

2009-07-31 @ 08:55:48
Postat av: Fjällbruden

Öh, menar du att du ska bli sambo med Ville? Gosi?Lycka till i alla fall.

Vore kul att få se en hel massa före och efter bilder från renoveringen.

/ Fjällbruden.

2009-07-31 @ 09:37:16
URL: http://fjallbrudenn.blogspot.com
Postat av: Fjällbruden

Hur det än är så är det rätt tänkt av dig - man måste verkligen våga för att kunna vinna! Man kan gå på pumpen ibland men då är det bara att bryta ihop och sedan komma tillbaka!

Be Strong Girl!

2009-07-31 @ 09:38:51
URL: http://fjallbrudenn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0