Fan va ja e glötti =)

Det finns en person jag träffar alldeles för ofta. Jag mår dåligt bara jag ser henne.  Hon har ett par foppatofflor i samma färg som mig. Det enda jag gått i i värmen eftersom fötterna svullnat.
Men i alla fall. Varje gång vi ses och hon har sina på sin sätter hon fram foten och säger med ett stort leende: Samma skor du o ja.......
Tur man har en spärr för jag vill bara nita jävlen.

Idag på city gross köpte jag nya foppatofflor. I en annan färg. Fan ta henne om hon köper liadana nu

Kommentarer

Postat av: Jag heter Carl

Tänk om hon läser din blogg...

2009-07-10 @ 17:48:53
Postat av: Libbe

Det vet jag att hon inte gör....tänker inte gå in på varför jag vet det.

2009-07-10 @ 19:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0