Veckans sammanfattning

Oj oj oj då vilket ramaskri för att man väntar till kvällen med att redogöra veckans vikt. Om det är av skadeglädje eller för att ni e förtrödna vet jag inte, gissar på det sistnämnda  ;)
Vågen gick upp så klart. Men måttet runt magen e ännu 2 cm kortare. Det är ju de som är det vikigaste..........säger forumet. Men va fan vet dom??? Nog för att jag har sett att det börjar bli väldigt vanligt med öltunnor i stället för 6-pack men fan inte på min mage.

Dom är också mycket noga med att påpeka att det inte handlar om en bantningsgrej utan ett sätt att äta för att må bra. Ja, eller hur kan jag då tycka. Men det slog mig faktiskt senare att förr hade jag ofta halsbränna. Eller bränna o bränna. En djävulsk smärta handlade det om. Det vet jag faktiskt inte när jag hade senast. Nu när jag tänker på det är det ju skönt.
Jag vet inte om min blodfetter har gått ner , nu vet jag bara att dom är hur bra som helst och det räcker.

Vad som mer hänt är att sveriges absolut bästa bloggare har kört igång igen. Det gläder mig enormt. Där får jag många goda skratt. Ni hittar honom här!! 

Än en gång.....Tack för ert enorma stöd. Det värmer i skitvädret  ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0