Va i helvete????

Jag har ju ett bröllop framför mig och de är med stor vånda jag tänker på kläder. Jag har börjat titta runt på klänningar jag ska ha i maj. Jag vet att jag måste prova men titta kan man ju alltid.

Hittade en måttabell på en sida. Va fan ja nu skulle där  Rynkar på näsan

Stussen är storlek 38 och midjan storlek 50!!!!!   (jag har alltså sen 2 januari gått NER till st 50) 

Var på begravning i måndags och hade en jättefin rak klänning på mig, söööööög in magen o drog på en trosgördel och sist ett par grova strumpbyxor ända upp under brösten. Det blev jättefint. Tills jag satte mig. Tjoff så låg allt i en korv under magen. När jag reste mig gjorde jag så gott jag kunde får att få upp dom på plats igen men ja fick snabbt ge upp.

Ska jag behöva va naken på dotterns bröllop? Eller i alla fall naken under ett tält  Skrikandes


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0